سفرهای ندا

خاطرات و تجربیات سفرهای داخلی و خارجی خودم را می نویسم. امیدوارم راهنمای خوبی برایتان باشد.

سفرهای ندا

خاطرات و تجربیات سفرهای داخلی و خارجی خودم را می نویسم. امیدوارم راهنمای خوبی برایتان باشد.

دختری عاشق سفرم. زیست شناسی خوندم و در یک مرکز پژوهشی کار میکنم. مجموعه تجربیاتم از سفرهای داخلی و خارجی رو در این وبلاگ قرار میدم و امیدوارم دوستان اهل سفر بتونن از این تجربیات بهره خوبی ببرند.
آدرس اینستاگرام: NEDAJRG

آخرین مطالب

۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

پله پله راهنمای انتخاب کوله پشتی مناسب سفر

انتخاب کوله پشتی مناسب سفر یکی ازمهمترین بخشهای برنامه‌ریزی هر سفری می‌باشد. اگر کوله پشتی خیلی بزرگ باشد با پرکردن آن قطعا وزن زیادی از بار را با خود به سفر خواهید برد و یا ممکن است اجازه ورود کوله پشتی به داخل کابین هواپیما نداشته باشید. اگر کوله پشتی‌تان کوچک باشد ممکن است هرآنچه را که نیاز دارید نتوانید همراه خود ببرید. با انتخات متریال نامناسب برای کوله پشتی ممکن است در یک روز بارانی کلیه لوازمتان خیس شود. در بازار کوله پشتی‌های متنوع زیادی وجود دارد حال باید دید چگونه می‌توان یک کوله پشتی مناسب سفرانتخاب کرد.

کوله پشتی مناسب سفر

یک کوله پشتی خوب باید دارای چه ویژگیهایی باشد؟ لیست زیر را مطالعه کنید و هنگام خرید کوله پشتی توجه کنید که این مشخصات را دارا باشد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۵۹
ندا جروقی

 بعد از چند سفری که به خارج از ایران داشتم دیدم ای دل غافل دارد کم کم جزییات سفرهایم از یادم میرود. سفرنامه تعدادی از سفرهایم را که سال 96 و 97 رفته بودم را نوشتم ولی قبل تر از آن نه و حالا با تکیه به هوش و حواس ضعیفم میخواهم سفرنامه سالهای قبل‌تر را بنویسم. اولین سفر سیاحتی من سفر به وان بود.

 

وان

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ فروردين ۹۹ ، ۱۳:۵۸
ندا جروقی

در این پست می‌خواهم از نحوه رزرو هاستل و هتل در سایت بوکینگ صحبت کنم.

بوکینگ یک سایت قدیمی رزرو هتل است که طی گسترش کار خودش سرویس‌های خرید بلیط هوایپما و همچنین اجاره خودرو به آن اضافه شده و این سرویس‌ها در تمامی دنیا فعال است. منتها به دلیل تحریم‌ها چند وقتی است که اطلاعات هتلها و هاستل‌های ایرانی را از روی سایتش برداشته است. بوکینک سرویس خودش را به صورت تحت وب و اپلیکیشن ارائه می‌کند، بنابراین شما می‌توانید از طریق نصب اپلیکیشن آن بر روی گوشی همراه خود یا از طریق آدرس Booking.con به آن دسترسی پیدا کنید.

 

سایت بوکینگ

اپلیکیشن بوکینگ

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ فروردين ۹۹ ، ۱۲:۵۸
ندا جروقی